نشست مشترک کتانباف شهردار اهواز و کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 27 March 2018

منصور کتانباف با تبریک سال نو، از موفقیت های اخیر شرکت فولاد خوزستان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: پیشرفت شرکت فولاد خوزستان علاوه بر رشد تولید ملی، توسعه و اشتغال زایی در خوزستان و اهواز را در پی دارد و ما از این روند رو به رشد حمایت می کنیم.

به گزارش "تابناک"شهردار اهواز با اشاره به پروژه های بلندمدت توسعه ادامه داد: در کارهای بزرگ نباید مقطعی به مسایل نگاه کرد، باید با یک برنامه ریزی جامع با درنظرگرفتن منافع ملی گام برداشت. مهم نیست نتیجه به دست چه کسی و در زمان کدام مدیر به بهره برداری برسد. بهرحال همه کسانی که در مقاطع مختلف برای یک پروژه زحمت می کشند در نتیجه ی آن سهیم هستند.

وی با استقبال از توسعه ی همکاری ها به پروژه تقاطع غیرهمسطح مسیرپل ششم در انتهای خیابان امام اشاره کرد وگفت: این پروژه محصول همکاری بین بخشی شهرداری اهواز، فولاد خوزستان و راه آهن جنوب است و امیدواریم در سال 97 اینگونه همکاریها توسعه یابد.

مدیرعامل فولاد خوزستان نیز با تبریک سال نو به بخشی از موفقیت های اخیر این شرکت اشاره کرد و گفت: به همت کارشناسان و کارکنان توانمند این شرکت توانستیم رکورد تولید را ارتقا بدهیم و توانستیم حدود 70 درصد محصولات را به 17 کشور جهان صادر کنیم.

محمد کشانی با تشکر از حمایت های شهردار اهواز ادامه داد: خوشبختانه شرکت فولاد خوزستان با دارا بودن زیرساخت های لازم پس از سالیان سال تلاش، در موقعیت مناسبی قرار دارد و به شرط حمایت می تواند گام های بزرگی در راستای توسعه صنعت فولاد در استان، خودکفایی ملی و اشتغال زایی بردارد.

 نشست مشترک کتانباف شهردار اهواز و کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان

 نشست مشترک کتانباف شهردار اهواز و کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان

 نشست مشترک کتانباف شهردار اهواز و کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار